Warsztatowo w 2016 roku – ziołowe wspominki

Zaczęło się całkiem spokojnie kilka lat temu, a że każdemu znane jest powiedzenie „apetyt rośnie w miarę jedzenia”, to zrozumiecie fakt „narodzenia się” ZIOŁOWEGO UROCZYSKA.

Sama nie podejrzewałam, że tak niezauważalnie gładko przejdę kolejne metamorfozy, że z taką przyjemnością będę zdobywała kolejne levele 🙂

Zaczęło się od kilku zebranych i przetworzonych ziół, ukręconych maści i przedmieszek – teraz potrzebuję już osobnego pomieszczenia, a najlepiej połowy domu 🙂

W pewnym momencie zapragnęłam wyjść z tym czego się nauczyłam, czego doświadczyłam i co pokochałam na zewnątrz, do ludzi, do Was. I tak powstał kolejny pomysł – WARSZTATY.

No i jak w bajkach za pomocą magicznej różdżki dobra wróżka spełnia życzenia tak i u mnie za pomocą ziołowej energii spełnił się jeden z etapów wielkiego marzenia – prowadzę warsztaty dla małych i dużych 🙂

Okazjonalne tj. Dzień Babci i Dziadka, Dzień Matki, Święta Bożego Narodzenia, ale też takie bez okazji, podczas których poznajemy zioła, tworzymy własne kosmetyki. Praca z dziećmi to mój chleb powszedni, bo jak wiecie z mojego bloga jestem z zawodu nauczycielem. Niestety szkoła to same ograniczenia, nie ma tu miejsca na uczenie się poprzez doświadczenie, stąd takie duże zainteresowanie dodatkowymi zajęciami w postaci warsztatowej. Przedszkola, szkoły podstawowe i ponadpodstawowe – tam jestem zapraszana z warsztatami dopasowanymi do danej grupy wiekowej.

P1090209
Warsztaty w Osieku na Wisłą
P1090789
Warsztaty z okazji Dnia Matki – przedszkole w Papowie Toruńskim
P1090751
Warsztaty kosmetyczne 

 

P1090651
Warsztaty w szkole podstawowej w Toruniu

Każdy zaplanowany warsztat i jego scenariusz jest skrupulatnie przygotowywany, zależy mi na tym aby zawsze w kolejnej edycji pojawiało się coś nowego. Dlaczego? Bo najcudowniejszą rzeczą i największą nagrodą jest to, że ludzie wracają do mnie jak bumerangi, że na warsztatach widzę często te same twarze – to dowód na to, że warto, że się podoba, że jest ciągły głód wiedzy 🙂

Nie jest moim celem opisywanie dokładnie każdego warsztatu z osobna, a przedstawienie Wam fotogalerii z ich przebiegu, powspominanie i poszukiwanie inspiracji do planowania kolejnych spotkań 🙂

Serdecznie pozdrawiam uczestników wszystkich warsztatów, powspominajcie wraz ze mną :). I mam nadzieję do kolejnego spotkania – już w lutym 2017 r. 🙂

Letnie warsztaty z Ziołowym Uroczyskiem

Warsztaty w Lovendzie Kujawskiej

 

Warsztaty kosmetyczne w Turznie

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Dwudniowe warsztaty w Chełmży z podziękowaniami dla Szkoła Jazdy Prema

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Cudowne przeżycia, wspaniali ludzie i czarodziejska moc ziół unosząca się w powietrzu. Mam cichą nadzieję, że kolejny rok będzie jeszcze bardziej obfity w takie kreatywne spotkania. 

Do zobaczenia w 2017 roku.

Skomentuj

